29 Mart 2012 Perşembe

Jack White' ın Albümüne Az Kaldı!



şuraya şu başlığı atıp, reset magazine, avaz avaz dergisi falan tadında bişey yazıp tadımızı, gazımızı kaçırmış olabilirim. gerçi biraz gerginim, kız hala gelmedi ve bacaklarım uyuştu aynı şekilde oturmaktan. şarkıdaki kız ruby amanfu. ve ter kokuyorum, o yüzden güzel memeli duygu kız gelmeden duşa girecem.

jack white, anılarıma gelince; eski evimde bir white stripes posteri vardı. büyüdüğüm ev. aslında hala var ama işin komik yanı, artık amcamlar yaşadığı için o odada küçük kuzenim bersu kalıyor. bersu hiç bi posterime dokundurtmamış. ama yanlarına judas gökhan kadar sevdiğinden sanırım lady gaga posteri falan asmış. ha white stripes posterini eski kızarkadaşım almıştı. müthiş güzel, uğruna carla bruni' yi reddedeceğiniz, tanrının yudaya cevabı ya da zeus ile hera arasına girebilecek bi kız değildi ( o kız ayşemayşedir) ama iyi bi kızdı. kazara epey üzdüm, eğer evlenene değin geçen sürede bir ara, bu bloga girer, bu yazıyı bi şekilde görürse beni arasın.

sadece bu kadar değil tabii, ayşemayşe ile memlekete geri döndüğümüzde hep yaptığımız şeylerin arasında benim onu saatlerce beklemem, humus yemek, ozan ayşemayşe arif buluştuğumuzda white stripes' ı öve öve bitiremememiz ve en önemlisi white stripes eşliğinde koridorda sevişmek vardı. hatta bi ara it might get loud' u da ayıla bayıla izlediğimizi ekleyebilirim. keza bundan 10 yıl evvel teyzemin yanına gittiğimde beni white stripes konserine götürmesi benle alakalı çocuksu bi anı olsa da kayıtlara geçilsin. yani white stripes hep böyle babalı babalı büyük büyük vardı hayatımda. overlokçu ya da aygaz anonsunun tam pencerenizin dibinde gürültüyle çığrılması ve ilkilmeniz gibi değil. caminin dibinde oturduğum zamanlar açıklar belki, başlarda alışamadığımdan ardından bazı dalgın zamanlarda ezan sesini duyduğumda yerimden zank diye zıplamam gibi ve ziyadesiyle alışkın olmayan misafirimin bende kaldığında sabah ezanına uyanması ya da arada günlerce hiç bu sesi hatırlamamam. bazan ölüm anonsları yapıldığında camiden tekrar bi kulak kesip kim olduğunu merak etme adına dinlemem gibi bişey. hey yavrum kontempırori edebiyatın dibine vurdum.

neyse, düzgün bi adam olayım, bloggerliğimle diyeyim, bence bu jack white albümü basbabalı olcak. çünkü artık meg ile çalmıyor. ayrıca 23 nisanda çıkacak ve daha evvel çıkarttıkları single'lar da oldukça tatmin edici. 

gerçi bazen ben arıyorum bu dediğim kızı. ve beklentisizce "hayatım çok değişti" tadında güç gösterileri yapıyorum sanırım. yani nerden geldik buralara buralara bilmiyorum. en sonunda tek kurşun atılmadan paris düşecek olan bana olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder